söndag 29 april 2012

Låg uppdatering

Hej!
Nu var det ett tag sen jag skrev här känner jag.
Under dom senaste två veckorna som jag inte har skrivit nått så har jag varit på praktik hos min bror.
Har varit jätte roligt att få vara med han och praktisera men nu är det slut på det roliga och snart återvänder man till skolan.
Jag tror det är slut på praktiken fast än dom andra har en vecka till, men har jag tur så får jag vara ledig.
I onsdags så var jag på min andra körlektion också var jag på ungdoms och satte in min p-stav har fortfarande jätte ont men svullnaden som jag fick har gått ner, har bara ett litet blåmärke och mitt sår har börjat läka.
Men är glad att jag nu slipper tänka på plåster och piller hela tiden.
Igår lördags var jag,mamma och pappa i Umeå, lite fel att säga att vi var där en hel dag då vi max var där i kanske tre-fyra timmar.
Shoppade jallafall två böcker, en tubtopp, ett linne, hårfärg och underkläder.
En hel del med andra ord.
Men någon gång denna vecka så ska jag färga håret, kommer göra en hel förändring då jag är van vid att ha svart hår med rosa slingor men nu är det slut med det, kommer nog gå över till mörklila hår, jag hoppas på att det kommer bli snyggt.
Det är typ första gången jag provar någon sådan färg, så kommer bli lite spännande.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer, finns det nått mer att säga?
Jo jag längtar till nästa helg! men varför det säger jag inte.
Jag hoppas att alla får en bra valborg, hoppas på att få det jag också men vi får väl se vad som händer, det blir nog Öjebyn hela dagen och kvällen kanske ^^
Men jag ska försöka uppdatera lite oftare.
Hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar