söndag 8 april 2012

Påskdagen

Hej!
Hoppas ni alla har haft en bra påskdag.
Min har bara bestått av packning och studier.
Men har också hunnit med att fara till farmor och Gunnar.
Har också hunnit med att gå en liten promenad, det gick ganska så bra fast jag fick skavsår och en ganska så stor blåsa.
Jag tror ju inte att dom kommer kunna läcka på en natt men man får ju alltid hoppas.
Imorron är det resedag för mej, jag är väldigt nervös för resan.
Imorse då jag vakna då trodde jag att jag skulle svimma eller att jag skulle börja gråta.
Det slutade med att jag började gråta.....
Just nu så sitter jag på min brors mini laptop, den är ganska så lätt också =)
Men nu har jag inte så mycket mera att säga så jag hoppas ni får en bra fortsatt kväll och att ni får en bra annandag påsk.
Kommer kanske att uppdatera då jag antinen sitter bussen eller då jag sitter på Arlanda annars så kommer jag att skriva senare under kvällen.
Hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar