fredag 6 april 2012

Långfredag

Är det långfredag idag?
Denna dag har inte känts så lång för mej men det kanske är för att jag tog sovmorgon till 12 tiden ^^
Men det var skönt att äntligen få sova ut det behövde jag.
Under dagen så har jag fixat min väska som jag ska ha med mej, ska ha två st, en som jag ska ha då vi är ute och så, också ska jag ju självklart ha med en resväska.
Det känns lite nervöst men också väldigt spännande att få göra denna resa den kommer nog bli rolig.
Jag tror nästan att jag kommer att stärka mitt självförtroende också så det känns roligt.
Men jag hoppas att ni följer min blogg medans jag är borta =)
Kanske skickar in någon mobil bild eller nått =)
Men jag lovar att försöka uppdatera jallafall en gång per dag.
Imorgon ska jag och hälsa på mormor och gå på marknad, det kommer nog bli roligt också ska jag fixa klart min dator,mp3 och kamera <3
Det här blir nog det roligaste jag gjort på länge =)
Hoppas ni alla har en bra och rolig långfredag =)
Hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar