torsdag 12 april 2012

dag två ch tre

Dag två:
Gjorde inte så mycket satt mest hemma och tog det lugnt för det var fortfarande inte så bra väder ute, det regnade hela dagen, så jag var hemma med Moa som också var hemma.
På kvällen så for vi till Sats och tro det eller ej men jag var med på först ett 30 min spinning pass och sen 30 min core pass.
Det var faktiskt roligt men det var också väldigt jobbigt, man ska vara gode så smidig då man ska göra core men det gick bra ändå.
Spinning har jag ju gjort förr fast då på skolan men det var ändå jobbigt.
Sen då vi kom hem så var det verkligen skönt att få duscha och sen äta kålgryta som faktiskt var gott.
Sen gjorde vi inte så mycket mera.

Dag tre:
Idag så var det första dagen som det var sol denna vecka, hoppas på att resten av veckan också blir bra.
Var ute och gick en ganska så lång promenad, gick först till centrum och kollade lite, ska tillbaka dit imorron, ska shoppa då ^^
Sen så gick jag till industrilandskapet och kollade lite på olika museum, var på stads museet, var faktiskt väldigt intressant, sen så gick jag till turistbyrån, efter det var jag så slut så jag gick hem.
Sen var det bara att sitta hemma och ta det lugnt tills dom andra kom hem, efter att dom pusta ut en stund och myst med varandra så gick vi ut.
Först gick vi till visualiseringscentret och hade roligt, kollade på en foto utställning också.
Efter det så gick vi på ett after work ställe och åt god mat, jag tog en plocktallrik, de var fylld paprika,salami,rostat bröd,stark ost, två olika andra ostar och nått mer jag inte alls vet vad det var.
Det var ett ganska så trevligt ställe.
Just nu så håller Moa på att baka cupcakes och jag och daniel sitter och kollar på hockey.
Har sjukt mycket träningsvärk, det känns verkligen att jag har tränat, ska kanske och träna imorron också.
Taggar för shopping och present shopping imorron, det kommer bli roligt.

Hoppas ni får en bra torsdagskväll.
Hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar