tisdag 10 april 2012

Första dagen

Idag är det första dagen som jag är här i Norrköpng, vi firar det med att dom jobbar och det är typ dåligt väder ute, men funderar ändå på att trotsa vädret och gå ut en sväng, men jag kan ju vänta med det en stund ^^
Igår var det ju då resedag för mej, tyckte att flygningen var jätte läskig och jag fick en panikattack då vi lyfte, jag kunde inte hålla mej från att gråta.
Sen då jag kom fram till Arlanda så vart jag lite smått chockad, för det var ju jätte stort där!
Hade inte trott att det skulle vara sådär stort.
Men till slut så kom jag på bussen till city terminalen och tog mej dit utan problem, sen så fick jag stå och vänta utanför gaten till bussen kom, det gick ganska så fort ändå, vet inte riktigt om den var lite försenad den bussen mellan arlanda och city terminalen för det kändes inte som att jag stog där i 20 min och vänta ^^
Men 15.55 var jag då i Norrköping och Moa o Daniel kom och hämta mej ^^
Dom bor bara ett stenkast därifrån så vi gick hem, det var jätte skönt att vara framme.
Första natten gick också väldigt bra, fast idag har jag på nått konstigt sätt jätte ont i armarna jag vet inte vad jag har gjort.
Önskar att min ängel hade kunnat vara här så man inte hade behövt vara så mycket själv, men på sätt och vis känns det som att jag har en helt egen lägenhet, det känns lite coolt ^^
Det kanske känns så här att ha en egen lägenhet?
Tyst och tomt när det inte är någon här.
Haha nu känns det som att jag har skrivit en hel roman nästan :P
Måste bara få säga en sak till, igår så var vi Coop och handla men det kändes mera som att vi var på Ica Maxi för det var lika stort och hade typ samma grejer, kan inte Piteå också ha ett så där stort Coop =P
Men nu ska jag hitta på nått annat, skriver kanske mer senare idag eller så skriver jag ju så klart imorron.
Hej då och ha en bra dag <3
För det ska jag försöka ha här nere i Norrköping <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar