måndag 30 april 2012

Valborg

Hej

Hoppas ni alla har haft en bra valborg, själv så har den varit ganska så bra.
Har varit i Öjebyn hela kvällen.
Det vart en ganska så rolig kväll ändå fast än jag bara var med familjen och mormor.
Var och såg på en majbrasa i Gotis.
Den var väl ganska så fin.
Också hörde vi lite på SCA Manskör.
Vi hann typ höra två låtar innan dom slutade sjunga.
Vi åt också väldigt gott innan vi gick till Gotis.
Men det vart nyktert för mej och jag och min bror kom på ett namn till alla dom som var nykter under valborg, nektariner, vi har våran konstiga humor.
Imorgon så blir det att övningsköra, på onsdag har jag min tredje körlektion, jag börjar bli van nu att gå på dom där körlektionerna.
Sen ska vi äta ännu godare mat för då ska vi äta grillat.

Just nu så sitter jag och snackar med världens bästa, sitter och hör då han sjunger det är lite roligt.
Sitter också och kollar om det finns några roliga spelningar.
Men nu har jag inte så mycket mera att säga.
Uppdaterar kanske imorgon om jag orkar.
Hej då <3

1 kommentar: