söndag 22 april 2012

Jag lever

Hej!
Förlåt för den låga uppdateringen, men jag lever och jag är hemma i Piteå.
Under dom sista dagarna i Norrköping vart det inte så mycket bloggande, på lördagen så var jag med min kusin en stund, dom kom och hälsade på, sen så for vi och runt och kollade på saker.
Senare på kvällen så gick vi en mil.
På söndagen så åkte vi ner till Jönköping där vi kollade på hus och gick på 3D bio, vi såg på Titanic.
Sen lämnade vi av Moa på hennes jobb och åkte tillbaka upp till Norrköping, där jag packade klart allt för måndagens resa.
För i måndags så åkte jag tillbaka till kalla och snöiga Piteå, det var verkligen inte roligt.
Sen har min vecka bara bestått av depp,jobb,sova och plugg.
Hade tänkt vara med min ängel i helgen men han fick inte komma så det vart inget.
Så då fick jag vara hemma och deppa istället.
Jag förstår inte men jag har varit jätte deppig hela veckan, har knappt velat snacka med någon.
Vill bara isolera mej, jag som mådde så bra i Norrköping, jag vill tillbaka!
Jag hoppas på att få åka till Robertsfors nästa helg och fira valborg med han ^^
Hoppas ni alla får en bra söndag.
Hej då <3

Här är en bild som jag fotade i Norrköping då jag var ute på en promenad och hittade ett körsbärsträd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar