lördag 7 april 2012

Påskafton

Idag är det påskafton och jag hoppas att ni alla har haft en bra dag.
Själv så tog jag paus från alla förberedelser och for till Öjebyn och var med mamma,brorsan och mormor.
Det var trevligt, Kålan fick också följa med.
Hon är så söt då hon ska åka bil för hon får alltid sitta i min famn <3
Då vi kom fram till Öjebyn så gick vi direkt på Påsk marknaden, kanske inte världens roligaste marknad, hade min ängel varit med hade det nog varit sjukt roligt.
Gick också omkring och fota lite, sen så gick jag och brorsan och tände ljus på minneslunden.
Jag saknar dej Moster och Morfar <3
Funderar på om jag ska ta och plugga lite eller om jag ska göra det imorgon, annars får jag ta och göra det i veckan ^^
Hoppas ni alla får en bra fortsatt kväll och drick inte för mycket <3
Hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar