torsdag 5 april 2012

Påsklov

Äntligen har man fått påsklov.
Idag är det typ första riktiga dagen på detta lov och det känns sjukt roligt att det äntligen är lov så man får vila upp sej och bara ta det lugnt.
Jag lovar att jag ska försöka uppdatera denna blogg ofta under nästa vecka då jag drar på en liten resa, det kommer bli roligt.
Jag ska försöka lägga upp lite bilder annars så kommer det när jag kommer hem, men jag ska försöka komma ihåg att skriva nästan varje dag så ni kan följa min resa.
Känns väldigt pirrigt att det är snart jag åker, det känns som att det är en dröm.
För denna resa har varit bokad ända sen i början av detta år så det känns verkligen som en dröm och jag tycker tiden har gått så fort.
Vissa kanske tar vara på påskhelgen och tar det lugnt men jag har några besök och saker kvar och göra innan jag kan slappna av, fast imorron ska jag väl försöka att bara ta det lugnt och slappna av fast jag måste plugga lite mera då.
Igår var jag ju på trafikteori och då fick vi sjukt mycket saker vi skulle göra men jag hoppas att jag kommer bli klar med allt innan jag åker.
Jag hoppas att ni andra får en bra påskhelg och jag ska försöka uppdatera ganska så ofta <3
Hej då och Glad Påsk <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar