söndag 15 april 2012

Lördag,dag fem

Glömde att skriva nå igår så jag skriver idag istället medans jag väntar på att dom andra ska vakna.
Igår så kom Jari,Katja och Joakim och hälsade på,dom bor egentligen i Råneå men dom var påväg hem från Tyskland så då svängde dom förbi.
De var trevligt att träffa sin kusin igen,också hade Jari skaffat sej en ny kvinna,var både roligt och lite konstigt att han hittat en ny.
Vi vart utbjudna på en fin resturang med bara dyr mat men jag hittade nått som var gode så billigt,de var en plocktallrik,liknande det jag åt på Munken.
Efter att dom farit for vi och kollade på löfstad slott,ett ganska så fint slott,efter det åkte vi till arbetsmuseumet och kollade lite,sen åkte vi till Söderköping där jag varit varje gång jag varit här nere, första gången var med hela nilsson gänget och andra gången med brorsan och daniel. Men jag tycker det är en mysig liten stad, efter det så for vi hem en stund och vila innan det var dags för en liten träningsrunda som jag aldrig trodde skulle ta slut,den var nämlingen på en mil. Det var sjukt jobbigt att gå och idag har jag ont i kroppen. Efter att vi gått den där milen och kommit hem så åt vi lite kvällsmat innan det vart soffhäng tills det var dags att sova. Idag ska vi till Jönköping om jag minns rätt,vi ska kolla på hus,äta och sen se på titanic i 3D de kommer nog bli häftigt sen vet man aldrig vad vi hittar på,men nu börjar jag få litw ont i fingrarna och ont i ryggen så jag vill önska er en bra söndag,imorron åker jag äntligen hem <3 jag saknar alla där hemma. Ha de bra så hörs vi sen. Hej då =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar