tisdag 10 april 2012

Hej

Idag har det mest varit dåligt väder.
Ganska så tråkigt men jag trotsa ändå vädret och gick ut en sväng.
Höll på att sluta med att jag gick vilse men som tur är så hitade jag tillbaka, sen så har jag mest suttit inne.
Slutade med att jag somnade på sängen för det är västa deppiga vädret ute, jag valde nog den sämsta veckan,om det nu inte spricker upp och blir bättre väder imorron och resten av veckan.
Men jag ska nog ändå trotsa vädret imorron också och vandra lite mera, sen på kvällen ska vi och träna, jag hoppas att jag kommer överleva för jag har inte tränat på riktigt på länge.
Just nu så sitter jag i soffan med Moa och Daniel, dom är så söta tillsammans.
Har också ätit en jätte konstig middag, blomkål och starkkorv, men dom går efter nått som heter Lchf så det är mycket grönsaker, men det är ju trevligt att upptäcka nå nya maträtter.
Vi har också hunnit med att vara på en husvisning av ett jätte fint hus men det var dock dyrt.
Det var ett jätte fint område också.

Då jag var ute och gick så hamnade jag i industrilandskapet, det fanns många fina byggnader där, bara det blir lite bätre väder så ska jag ta med kameran och fota, men än så länge har det inte blivit så mycket bilder, men jag ska verklien försöka fota.
Fast än det är dåligt väder.

Nu har jag inte så mycket mera att skriva.
Hoppas ni får en bra kväll för det ska jag ha.
Hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar