tisdag 21 juni 2011

21/6

Hej idag är det tisdag :o
Idag har jag faktiskt gjort mycket på mitt jobb kan jag säga!
Har ringt en massa och fixat sponsring också har jag,jenny och patrik varit med petter och jenny och satt ut affischer på vårat kommande event som är Gratis Zumba!
Imorron kör vi på gratis bad för alla som vill komma på det under kvällen i norrstrandsbadet.
Och på torsdag har vi gratis zumba i norrstrandslogen för dom som vill 19-20 om jag inte minns fel.
Imorron ska jag också gå på stan med Moa som är min morbrors tjej det kommer bli jätte roligt för hon har så soft stil visst så är dom rikare än mej men ändå!
Vad har jag gjort mer idag?
Ne det tror jag inte sett på regnet som inte har slutat än det har regnat konstant i två dagar nu jag börjar bli less.
Jag vill någonstans där det är sol och inte bara en massa regn!
Föresten snart har jag skrivit 200 inlägg i denna blogg det tycker jag är gode så bra.
Men nu har jag inte så mycket mera att säga.
Skickar in två till inlägg idag också.
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar