torsdag 2 juni 2011

2/6

Hej idag är det torsdag!
Fast det känns som lördag haha.
Har inte gjort så värst mycket idag har mest tagit det lungt.
Nu under kvällen har vi varit och sjösatt båten så kanske imorron man ska ut på årets första båt tur!
Det finns typ inget vettigt att säga om den här dagen.
Just nu sitter jag och chattar med Robert på msn medans jag dricker Pepsi och äter Skittles crazy sour.
Skittles crazy sour är super gott jag tycker om det, första gången jag kom i kontakt med Skittles var då jag fyllde 13år och fick en hel väska fylld med amerikanskt godis av min "kusin" Monika som bor i Amerika.
Sen dess har jag alltid tyckt om Skittles förr så bad jag hon skicka några påsar till mej, men en gång då jag och brorsan var på lösviktshuset i Öjebyn så hittade vi Skittles och då köpte jag två paket och ett hade jag sparat som jag just nu sitter och äter från.
Men nu har jag inte så mycket att skriva om.
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar