torsdag 2 juni 2011

Igår 1 juni

Hej
Jag glömde skriva dagens inlägg igår så det för bli idag istället.
På skolan gjorde vi inte så mycket satt mest på Facebook och Kamrat.
D vi hade lunch gick jag,Annika,Rebecka,Sita och Emma ut och åt på Pentryt snacka om att man vart mätt sådär mätt hade jag inte varit på länge.
Sen då vi kom tillbaka till skolan så fikade vi kladdkaka med grädde och Pepsi, Gott!
Efter det så drog vissa hem men jag stannde kvar med Rebecka en stund innan jag var tvungen att dra vidare.
Men jag och Rebecka bestämde att vi skulle träffas senare på dagen.
Sen så åkte jag och brorsan runt och runt innan vi hämtade mamma på sjukhuset.
Efter det så drog vi in till stan och jag köpte ett best friend halsband,ett linne och en tröja.
Också köpte vi en söt ängel till morfars grav, har bilder på graven i tele så jag kanske kan lägga upp en bild sen.
Efter att vi hade varit på stan så for vi till Öjebyn och hälsade på mormor.
Jag och brorsan spelade finns i sjön jag vann en gång och brorsan två.
Efter det så gick vi till morfars grav och jag lämnade ängeln.
Sen så for vi och handla på Kvantum, sen så gick jag till Sunes för att möta Rebecka.
Hängde en stund med henne också bjöd jag henne från Sunes.
Efter det så stack jag till Norra Hamn för jag visste nästan att pappa var där med traktorn.
Så jag fick åka traktor hem!
Det var ganska så roligt ändå!
Sen gjorde jag inte så mycket mera den dagen.
Jag skriver mera sen idag.
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar