fredag 3 juni 2011

3/6

Hej idag är det Fredag.
Men det känns fortfarande som lördag haha.
Imorse vart man väkt klockan 9.00 av att mamma kom in i rummet, fast då hade jag typ legat vaken till och från jag vaknade först gången klockan 4a av att solen lyste in sen vaknade jag kring 8a och efter det så låg jag lite i halv dvala till klockan 9o.
Sen så har jag varit i stugan hela dagen.
Jag gjorde väl inte sådär jätte mycket men jag hjälpte till när jag behövdes, medans mamma och mormor städa och pappa byggde på våran uteplats.
Ska dit någon mer gång i helgen för att grilla och bara ha det mysigt kanske ta med sej Kålan.
Sen då vi hade ätit middag så gick jag,mamma och Kålan ut och gick en promenad.
Kålan chokade oss med att gå extra långt idag men då var hon väldigt trött då vi kom hem, hon hade tänkt gå och lägga sej med sele och koppel.
Jag börjar mer och mer bli orolig att hon ska lämna oss det känns jobbigt att ha den tanken och känslan för det är inget jag vill.
Men nu ska jag gå och se till katten.
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar