torsdag 16 juni 2011

Torsdag 16/6

Hej!
Idag har jag haft en ganska så soft dag.
Först hade jag sovmorgon till klockan 16.00!
Sen "jobbade" jag från 16.00-21.00.
Det var jätte roligt faktiskt jag är då nöjd.
Följde också med Martin och Patrik till Sunes och åt middag.
Det var faktiskt trevligt först var det nästan alla förutom två som gick men sen gick alla åt var sitt håll och jag hamnade då som ensam tjej med Martin och Patrik.
Men det funkar och sen har jag mest varit med dom hela kvällen.
Måste erkänna att jag är lite småkär i en på mitt jobb :)
Då vi slutade så trodde jag att pappa skulle komma och hämta mej men så var det inte så jag var tvungen att cykla hem verkligen inget man vill klockan 21.30 på en torsdagskväll!
Men jag kom då hem levande så jaja.
Men nu ska jag sluta skriva.
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar