tisdag 28 juni 2011

Hej :D

Ne nu måste jag skärpa mej när det gäller bloggandet men det finns inte så mycket att säga här.
Har bara några dagar kvar på jobbet,jobba min sista riktiga dag idag,onsdag torsdag o fredag kan man väl inte kalla för riktiga jobbar dagar.
Imorron har vi vårt näst sista event som är att vi ska spela bandy och fotboll på såpaplan kommer nog att bli kul att se på men jag ska inte vara med.
Och vårat sista event är bowling där kommer jag kanska vara med får se.
Idag hade vi en ganska så soft dag vad gjorde vi?
Långt möte med handledare och chefen om PÅPP en påse pengar projekt som man kan ansöka om tills man är 22år.
Kanske värt att veta för ungdomar som bor i Piteå och har inget att göra?
Sen så gick jag,jenny,mattias,erik,patrik och paulina ut och affischera.
Men det slutade med att vi vart två grupper jag,mattias och paulina och dom andra för sej.
Men vi hade det ändå roligast!
Sen då vi kom tillbaka så hade vi lunch till 12.30 från 11.30.
Sen efter lunchen så drog vi ut till tagesbro.
Erik och Patrik bada medans vi andra bara satt och chilla i solen.
Paulina bjöd på goda kladdkakemuffins och jordgubbar gud vad gott det var!
Sen så skickade Petter och Jenny hem oss för dom ville inte vara med oss nå mera så vi fick sluta kring 13 tiden.
Jag kommer faktiskt sakna mitt jobb och alla bra vänner som jag har fått,jag kommer att sakna att vara med dom varje dag och ha roligt.
Faktiskt mitt bästa sommarjobb!
Men nu har jag inte så mycket mera att säga så.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar