onsdag 8 juni 2011

Tisdagen den 7/6

Hej jag uppdatera inget idag så idag skriver jag om vad jag hittade på igår.
Lite kort bara för jag sitter på lektion just nu men det är bara jag och en lärare här så det gör inget att jag skriver lite.
Igår på skolan var det vara jag och Andre från SM så det var ganska så lungt.
Han snackade ihjäl mej på varje rast.
Vi slutade tidigare så då jag cyklade hem så mötte jag Sollan som är min gammla lärare.
14.30 så var jag på vårdcentralen och tog blodprov till min utredning på måndag längtar inte.
Sen på kvällen så var jag och såg på balen i Pite Havsbad.
Det var många fina klänningar och fint folk också var det sjukt fina bilar.
Jag vill också gå på bal!
Har väl inte så mycket mera att skriva om så jag slutar här.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar