lördag 4 juni 2011

4/6

Hej idag är det lördag.
Fast det har kännts som lördag hela lång helgen.
Snart är detta lilla lov över och snart börjar skolan om igen fast än man inte pallar det.
Varför kan vi inte bara ta sommarlov nu?
Varför måste jag jobba direkt då jag fått sommarlov?
Ta mej någonstans där jag kan få vara själv och tänka.
Idag har jag inte gjort så mycket vart väckt idag också.
Har varit i Badhusparken på loppis och kollat köpte några prydnassaker.
Sen gick jag och mamma vidare till Gallerian där vi köpte en ny BH till mej.
Sen då vi kom ut från Gallerian så regna det som bara den men vi fortsatte ändå att gå.
Och nu sitter jag här och hör på blåsten som blåser därute.
Det stormar ute!
Imorron är det söndag vet inte vad soma händer då.
Nu har jag inget mera vettigt att säga så jag ska gå och se på tv.
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar