onsdag 29 juni 2011

29/6

Tjo idag är det onsdag!
Hade sovmorgon till 17.00 vilket var chill!
Har ännu längre sovmorgon imorron har till 18.30 då.
Sov till 11 tills mamma kom och väkte mej sen så satt jag vid datan en stund och efter det så for jag och mamma in till stan.
Hittade ett par jenas shorts som jag köpte också köpte vi en present till mormor som fyller år idag.
Men vi ska dit i helgen så då ska vi fira hon då med present och kanske nått gott.
På jobbet hade vi bandy och fotboll på såpa plan,det var typ mest killar som spelade.
Tre tjejer också men det var mina arbetskompisar och ena handledaren.
Imorron så har vi moonlight bowling!
Vi har typ skit varmt här i Piteå det är typ 23+ och klockan är 22:40 plus att solen lyser.
I Karlskoga där min kärlek bor så är det 22+ och kväll mörkt.
Jaja har inte så mycket mera att skriva om.
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar