torsdag 9 juni 2011

examens dag 9/6

Hej idag är det torsdag och examens dag för min del.
Soft dag på skolan började klockan 9.00 tog en liten morgon promenad till skolan.
Det började med att jag,seva och madde gick tipspromenad också dom andra så klart då.
Sen efter det så fick vi fika och musik underhållning.
10.30-11.30 hade vi lunch kulpotatis och kare.
Sen hade vi en kort samling och efter då så slutade vi.
Då gick jag med Hasse och fick några bilder utskrivna jätte fina.
Efter det så for jag,mamma och brorsan först och hämtade mormor sen så for vi och köpte blommor,handla lite och sånt.
Efter det så for vi till stugan.
Då pappa kom hade han med sej en stor kartong trodde att det var nått till stugan men det visade sej vara en systemkamera :D
Så nu har jag äntligen fått mej en egen systemkamera är typ hur lycklig som helst men jag tror inte att det är sant heller.
Men då får jag ingen ny laptop i present men om jag får mycket lön ska jag gå och kolla om det finns någon ganska så billig 15"tums laptop som jag kan köpa.
Också fick jag två blommor av mamma jätte snällt.
Men jag kan inte skriva så mycket för jag håller på att smälta bort!
Plus att jag har bränt mej!
Jaja det var lite om min dag.
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar