måndag 6 juni 2011

Söndagen den 5/6

Hej jag glömde blogga igår så det kommer en liten kort sammanfattning vad jag hade för mej igår.
Vaknade tidigt av att jag vart väckt igen.
Packade ihop katten och datorn och for till stugan där vi var hela dagen.
Jag låg och solade nästan hela dagen för jag ska försöka bli brun det är mina förhoppningar om det lyckas det tror jag inte.
Sen vid middagstid kom brorsan en stund och åt mat och jag fick leka lite med hans kamera.
Sen kring 18 tiden for vi hem efter att jag och pappa vilat middag otroligt nog så somnade jag och sov en stund.
Sen då jag kom hem så gjorde jag inte så mycket satt på msn och andra sidor och snackade med folk tills jag vart less och såg på finalen i Big Brother!
Min favorit från Umeå vann!
Också snackade jag en bra stund med Anders det var ganska så roligt ändå inte så ofta man snackar med han.
Men nu har jag inte så mycket mera att säga om söndagen så.
Ha en bra nationaldag alla!
Hej då skriver mera sen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar