måndag 13 juni 2011

Måndagen den 13/6

Hej
Nu har jag haft ett litet break från bloggen ett tag men nu tänkte jag att jag skulle börja skriva igen.
Har inte hänt så mycket här jag har gått ut tvåan på backa också har jag börjat jobba idag.
Jag har världens bästa jobb!
Det man får göra på mitt jobb som kallas för balkongprojekt är att man får hitta på roliga saker för ungdomar/barn.
Vårat första projekt som faktiskt har gått väldigt bra är att vi ska ha en filmkväll på torsdag kväll med gratis bio också bjuder vi på godis,popcorn,läsk,chips och frukt så allt är gratis!
Det är under stadsbiblioteket Lilla Scen insläpp kring klockan 18.00 och filmen börjar 19.00.
Så jag börjar jobba 16.00 till 21.00.
Men då är jag ledig under dagen och det känns verkligen soft!
Mina arbetsdagar är 9.00-16.00 det tycker jag är gode så soft.
Idag så har jag också varit på sjukhuset det gick bra och jag är hemma, mitt blodtryck var normalt den här gången.
Åt god mat idag också det var en oxfile rulle!
Imorron tidigt så far brorsan till Norge ;(
Men nu ska jag gå och hjälpa katten.
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar