måndag 20 juni 2011

Länge sen

Hej!
Nu var det verkligen ett tag sen jag skrev här eller det var i torsdags senast men ändå.
Vad har jag riktigt gjort fredag,lördag,söndag och idag?
I fredags tror jag inte att jag gjorde så mycket,jag var på stan en stund efter att jag slutat jobbet tills pappa kom och hämtade mej.
I lördags var det en lite mera fartfylld dag för mej.
Var nämligen på Offroad träff i Boden!
Det var åratalsen sist som jag var på en sådan träff kan jag säga.
Det var jätte roligt att åka över stock och sten i lite sand och i lera det var verkligen ett äventyr.
Också var det roligt för Viktoria och Idalinn var också där så jag var mest med dom så pappa slapp ha mej runt sej hela tiden jag var mest med han då vi åkte bil och så.
Liten kort sammanfattning om lördagen.
På söndag så for jag,daniel,moa,mormor och mamma till Råneå för att hälsa på min moster som bara blir mer och mer sjuk.
Vi vet alla att hon kommer att dö om inte så länge det känns så tråkigt att veta om.
Var också på Råneå marknad för då vi kom dit så hade dom marknad utan att vi visste om det och då var kattakuten där med en jätte söt kattunge som jag fick hålla i den var så söt! <3
Det var enda glädjen den dagen kan man väl som säga,alla mår dåligt över att Lisa mår så dåligt.
Idag har jag "jobbat".
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar