onsdag 1 juni 2011

Detta inlägg är till min bästa vän Rebecka

Jag visste hela tiden att du skulle flytta.
Men jag trodde inte det var sant så jag tog det med en nypa salt.
Då den dagen kommer tror man inte det är sant.
Varför just alltid min bästa vän!
Varför måste mina bästa vänner svika mej.
Tänk vad kul vi har haft på två år.
Vem ska jag nu vara med på skolan och på fritiden?
Varje gång som vi har gått ut och äta och varje gång som du och jag gått på stan.
Vi har stöttat varandra när vi inte mått bra.
Vi har delat så många minnen tillsammans jag vill inte att det ska vara slut.
Vårat gemensama intresse för Hello Kitty och Japan, vem ska jag nu dela det med?
Alla gånger som vi har gått på stan efter skolan nu måste jag gå på stan själv.
Allt kommer att bli på den gammla tiden då jag inga vänner hade.
Vem ska jag nu prata med på rasterna?
Du kunde väl ändå ha stannat dom två sista åren som vi hade kvar på skolan.
Jag känner mej inte som en hel person utan dej fast än jag har kille.
Jag kommer aldrig att glömma dej.
Best friend forever!
Jag saknar dej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar