lördag 10 september 2011

10/9

Hej!
Idag fick jag sovmorgon vaknade kring 12.
Det var verkligen skönt att få sova så länge det behövde jag verkligen, för jag har redan börjat bli skoltrött.
Har mest tillbringat dagen framför datorn så nu när det är kväll vet jag knappt vad jag ska göra.
Efter maten så for vi ut en sväng med bilen först for vi till stugan och kollade hur det var där sen så for vi till Öjebyn och hälsade på min mormor och morbror plus att vi fikade tårta.
Mormor hade några slags bullar också men jag åt mej mätt på tårta så jag orkade inte bullarna.
Sen då vi kom hem därifrån satte jag mej vid datorn igen.
Just nu sitter jag och lyssnar på musik med mina fina Hello Kitty hörlurar.
Igår på sista lektionen tror jag nog att alla var trötta eller jag var då det jallafall för jag skratta hela tiden för Andre började ragga på min kompis.
Sen då vi hade slutat så träffade jag Anders en snabbis det var roligt.
Sen så träffade jag mamma och brorsan då gick vi på en affär för att se om vi hitta nått till pappa men jag säger inte vad jag köpte för pappa läser min blogg ibland.
Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva mera så.
Hej då =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar