tisdag 20 september 2011

20/9

Hej!
Idag hade jag en ganska så soft dag på skolan hade bara två lektioner.
Men innan skolan började så sprang vi jag och morsan till PT tre gånger då jag gick dit fjärde gången fick jag träffa han men då var det redan fullt så jag fick inte praktikplats där lite surt.
Mellan svängarna till PT gick vi lite på stan mamma hittade en klocka till mormor och jag hittade äntligen ett fint silver kors som jag köpte.
Också åt vi lunch på stan det var gode så mysigt, idag fyllde Gallerian 4år så då vi hade ätit lunch åkte vi ner en rulltrappa och fick en bakelse som vi delade på det var verkligen roligt, jag hade sagt till mamma att jag var mätt men ändå åt jag upp halva och mamma fick nästan inget hehe ^^
Men sen var jag mätt och då jag gick tillbaka till skolan hade jag ont i magen för att jag hade ätit för mycket....
Jag hatar att äta för mycket för då får jag alltid ont i magen.
På idrotten som var min första lektion för dagen gjorde jag inte så mycket jag satt mest och kollade på när dom andra spelade olika diverse bollsporter tur att jag inte behövde vara med för jag hatar verkligen bollsporter, ändå var Peter våran idrottslärare lite "rolig" och studsa en basketboll ovanför mej och jag kan erkänna en sak jag är bollrädd!
Efter idrotten så gick jag och rebecka tillbaka till PT för att söka efter han vi skulle prata med och då vi fick komma dit vart vi nekade det var lite surt...så imorron ska jag och rebecka på stan och jaga praktikplatser.
Andra lektionen som också var min sista var trafikkunskap det var ganska så jobbigt för jag hade glömt mina böcker hemma...men det gick ganska så bra ändå.
Efter trafiken så gick jag och rebecka på viking och åt middag det var trevligt men jag var ganska så stressad för 16.45 började teori starten på Roberts.
Men jag hann då i tid vilket var bra men jag var ganska så trött under hela lektionen..och det kommer jag nog att forsätta vara dom gångerna vi har teori för jag har två st bil teori lektioner efter varandra på samma dag vilket kanske inte är sådär lyckat.
Och nu sitter jag här och bara tar det lungt...jag har börjat tro att jag håller på att bli förkyld men det hoppas jag inte för imorron kanske jag ska vara med Anders och på torsdag ska jag kanske vara med Emelie.
Sen på fredag ska jag till Öjebyn för då ska vi vara hos mormor då hon har lägenhetsvisning.
Så denna vecka har jag också fullt upp ^^
Nä nu ska jag säga hej då och önska alla en bra kväll <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar