söndag 18 september 2011

18/9

Hej!
Idag är det då söndag men snart är söndagen slut.
Har kommit hem från Öjebyn idag det var lite tråkigt för jag trivs i Öjebyn och skulle vilja bo där.
Under dagen så tog jag två promenader först själv runt halva Öjebyn hehe sen gick jag med mormor en sväng, det var ganska så trevligt.
Så man kan säga att jag har gått väldigt mycket i helgen och det är jag glad över.
Imorron ska jag kanske på stan med Emelie efter skolan det kommer nog att bli roligt och om jag har riktigt tur kanske jag kan få med mej Anders också.
Efter tisdag så ska jag spendera mycket tid med Anders tror jag.
Jag tror att lilla Linnea har blivit kär på riktigt hehe.
Imorron är det skola också igen jobbigt längtar verkligen inte.
Jag är skoltrött och vill bara vara hemma eller det vill jag inte heller jag vill vara i byn och vara med Anders.
Längtar verkligen inte till på tisdag för då har jag lång dag men det kommer nog att bli bra då jag får börja på körskolan men jag kommer nog inte sätta mina körlektioner och teori på tisdagar hehe.
Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva så jag slutar detta inlägg här.
Hej då och ha en bra kväll <3
Gammal bild XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar