tisdag 13 september 2011

13/9

Hej!
Idag har jag inte gjort så mycket kan man väl som säga.
På skolan så hade vi media i några lektioner där jag först satt och lekte lite i Photoshop det gick väl sådär sen så gjorde vi ett skivomslagscollage, det var ganska så roligt hann med två st på en kort stund.
Efter media lekionerna hade vi lunch som är den drygaste rasten på hela dagen enligt mej.
Efter lunchen hade vi idrott där vi planerade för tredje gången det var såååå tråkigt.......
Sen på rasten så gick jag och Rebecka ut men vi hann inte så långt innan vi var tvungen att gå tillbaka för jag fick ett samtal från skolan vart ganska så chokad kan jag säga hehe, men jag och rebecka hade varit med i en tävling om att man skulle ta en bild på skolan och det skulle sen bli framsidan på årets skolkatalog och då vann jag =)
Så jag fick skynda mej in till skolan igen och söka efter Hasse för att få tillgång till en dator.
Vi hittade han i våran mediasal så jag fick låna en dator och skicka iväg bilderna.
Efter det så hade vi skolfotografering jag,Rebecka och Andre fick representera klassen som alltid varje år.
Sen fick vi leka lite jag och rebecka tog kompis bilder sen så fick vi ta enskilda bilder.
Först vanliga med vit bakgrund sen med svart bakgrund och fläkt det var ganska så häftigt tur att jag valde det vita temat idag på min kläder för jag hade först tänkta ta och vara helt svart men det hade ju inte blivit så bra i bilden.
Efter fotografering så fick vi sluta men jag fick inte veta det förens vi fick rast men jaja det gjorde ändå inget =)
Efter skolan så for jag till Öjebyn och åt middag hos mormor innan jag for hem igen och nu sitter jag här och mumsar på chokladbollar och bara tar det lungt.
Jag laddar upp två bilder som jag fotat idag.
Så jag avlustar detta inlägg här skriver kanske sen.
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar