torsdag 22 september 2011

22/9

Hej
Idag har jag haft en ganska så soft dag som alltid på torsdagar.
Vi såg film under Annikas lektion vi såg Älska mej, jag tyckte den filmen var ganska så gripande jallafall på begravningen som dom visa, jag började direkt tänka på min moster så jag hade svårt att försöka att hålla tillbaka.
Men filmen var väldigt bra ändå.
Under Karolas lektion så fortsatte vi med vårat livshjul.
Efter skolan så hämtade Emelie.Samuel och Sante upp mej på skolan det var snällt.
Jag gick på stan med dom också kom Anders och var med oss också det var jätte trevligt.
Då vi hade vandrat runt på stan några gånger så var dom flesta i sällskapet hungriga så vi for till Tinas resturang eller vad den nu heter.
Satt och kollade på när dom andra åt för jag åt då kom hem.
Efter att vi hade ätit så gick vi ut och stog och hängde en stund utanför resturangen tills vi begav oss in till stan igen för att släppa av Anders.
Sen fick jag skjuts hem av dom andra, snacka om att dom är snälla.
Hoppas att jag kan vara med dom någon mer gång, för alla ihop är verkligen dom bästa <3
Då jag kom hem så åt jag mat sen gick jag in på mitt rum och har suttit här till för en stund sen då jag gick och kollade vad morsan gjorde.
Har nog också hunnit sova en stund, jag kan inte förstå varför jag är så himmla trött hela tiden.
Vill bara sova!
Haha vi gjorde många roliga misstag på stan också gjorde vi en massa andra roliga saker XD
Det var första gången jag var på stan med fem st lika många som vi är i klassen, det gick bra fastän jag bara kände två st alltså Emelie och Anders, jag kände inte Samuel eller Sante men det är alltid roligt att träffa nytt folk.
Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva så jag slutar skriva nu.
Hej då och hoppas att alla har en bra kväll <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar