onsdag 21 september 2011

21/9

Hej
Idag har jag inte gjort så mycket mer än jag har gått skolan och sen varit på stan en sväng.
Hade tre lektioner med bild idag vilket alltid till en början är roligt då man har insperation men efter nån lektion vet man knappt vad man ska göra.
Också då man har gjort klart sina uppgifter då sitter man mest och klottrar en hel lektion det är lite drygt.
Sen har man en som bara pratar hela tiden en bit bort från en så man blir galen för det är nästan aldrig tyst på våra lektioner ^^
Efter bilden hade vi lunch och efter lunchen hade vi två lektioner media.
Vilket är mindre lyckat då man har arbetat sej less på bilden sen ska forsätta producera nått på median också då ens hjärna redan står nog still och har tagit semester.
Efter att vi hade slutat så drog jag och Rebecka ner på stan gick med henne en stund innan hon tog bussen hem och jag stanna kvar inne i stan för att vara med Anders en stund.
Vi hade jätte roligt och trevligt jag och Anders på stan fast än vi mest gick omkring utan att vi visste vars vi skulle gå.
Måste erkänna för varje gång jag träffar han ju mer kär blir jag =)
Imorron så ska jag också på stan efter min korta dag på skolan, då ska jag på stan med Emelie och hennes kille också kanske jag får med mej Rebecka och Anders så jag kommer nog att ha en trevlig och rolig dag på stan imorron med dom bästa <3
Snart ska jag gå och sova så jag avlsutar detta inlägg här med en bild på mej som jag tog för någon vecka sen.
Hej då <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar