tisdag 27 september 2011

Hej

Det råka bli en liten blogg paus men jag har inte haft ork till att sitta vid datorn så mycket.
Kan berätta lite smått om vad som hänt under tiden.

23/9
Skola som vanligt till 14.00.
Sen kom brorsan och hämta mej också for vi till mormor där mamma redan var.
Hjälpte mormor att handla också kolla vi igenom en massa gammla saker.
Det var så kallt ute så jag trodde att det skulle bli vinter redan.

24/9
Sovmorgon för det var lördag.
Då jag hade ätit frukost och skulle klä på mej såg jag grannen nere vid vägen, så jag klädde på mej ganska så fort och gick ut.
Dom skulle gräva dike och pappa hjälpte till.
Medans dom fixa det och mamma fixa lite på tomten så tog jag fyrhjulingen och for ut, för första gången ensam på Pitholms heden det var verkligen roligt, hittade till motorstadion det var ganska så roligt.
Då jag kom hem så märkte jag att mina kläder var nerstänkta i lera och fyrhjulingen såg brun ut hehe.
Det har kommit lite lera på den eller det var kanske inte så lite ^^
Sen så kom brorsan och vi for på ÖoB och Willys på Willys hittade jag några konstiga små hello kitty kex som jag bara var tvungen att köpa.
Sen så for vi en sväng till stugan också för att kolla till den.

25/9
Söndag.
Då jag hade ätit smsa jag brorsan och bad han komma, så då for vi till Dollar där jag köpte ett linne,en sjal och små godis.
Sen så for vi till mormor och planterade på graven också var vi på minneslunden och tände ljus för moster.
Hade också tänt ljus hos morfar.
I Miss You <3

26/9
Måndag.
Skola sen så gjorde jag inte så mycket mera under kvällen.
Satt på pappas dator en stund tills jag vart less på det då lekte jag lite med min kamera,pärlor,papper och vatten.

27/9
Idag tisdag.
Skola, hade media,idrott och trafikkunskap.
Sen så hade jag skola igen då var det trafikskola.
Och nu ska jag gå och ta en varm dusch för jag fryser som ett pysk.

Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar