fredag 30 september 2011

29/9 och 30/9

Hej
Tänk att denna månad snart är slut och vintern börjar närma sej med storm steg vilket både känns roligt och tråkigt.
Visst roligt att man får köra/åka skoter men ursch det blir ju så kallt ute med all snö.
Igår så var jag och mamma på tjejkvällen som var inne i stan på kvällen.
Det var nog första gången på länge som jag hade roligt med mamma och jag skämdes inte ett dugg av att jag gick med henne.
Hittade en massa olika saker jag hittade skor,tavla,drömfångare,smycken och en hello kitty.
Min nya hello kitty tycker jag verkligen om den är så mysig!
Just ja efter skolan igår så for jag ut med fyrhjulingen och lekte lite det var roligt.
Var först och körde lite i skogen sen så kom jag på att jag skulle ta lite väg körning.
Gick väl ganska så bra jag överlevde fast än jag var väldigt osäker nästan hela tiden.
När jag körde förbi min gammal skola var det många som just hade slutat så jag mötte många, det var många som kollade på mej.
Jag tycker inte om när folk kollar på mej för att jag kör fyrhjuling....plus att både jag och fyrhjulingen var väldigt leriga.
Idag så har jag då haft skola igen, vi var bara två st i klassen idag två var lediga och den tredje var sjuk.
Efter lunch så var vi på någon hemsk jazz konsert jag höll på att "dö" för det lät verkligen inte bra jag fick både ont i huvudet och ont i öronen.
Sen så hade vi en lektion fast jag gjorde inte så mycket på den satt mest på facebook och ville att tiden skulle gå för jag ville hem och ha helg.
Och nu är det äntligen helg =D
Önskar att jag hade haft någon att vara med under helgerna för det är så trist att sitta ensam varje helg.
Skulle allra helst vilja ha någon att dela lite kärlek med och mysa med.
Men det är nog bara en dröm just nu men snart kanske det blir verklighet.
Fast i helgen kanske jag inte blir ensam på lördagen jallafall för jag kanske ska till motorstadion och vara med Anders =)
Nu har jag nog inte så mycket mera att skriva så.
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar