lördag 17 september 2011

17/9

Hej
Idag har jag också varit i Öjebyn.
Idag efter att jag ätit och duschat gick jag och mormor till klädettan där vi skulle kolla efter jeans men det slutade med att jag köpte en mjukjacka haha, men jag behövde en så.
Sen så gick vi till Lösviktshuset där jag köpte godis, det är en godisbutik som jag verkligen gillar men är nästan aldrig där och handlar godis haha.
Dom har jätte många och goda godis sorter
Lösviktshuset <3
Sen så gick vi förbi Ica där jag köpte två st drickar, vi skulle köpa ljung men dom hade inget sånt så det vart inte.
Efter det så tog vi det lungt en stund och åt middag egengjord kycklingsallad från igår det var gott.
Efter middagen så tog vi en promenad vart ganska så långt hehe, vi gick runt i Öjebyn.
Då vi var ute och gick träffade vi på en massa ungdomar som var på väg någonstans.
Och just nu sitter jag här vid datorn och tar det lungt.
Nä nu ska jag nog uppdatera min andra blogg så.
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar