söndag 11 september 2011

11/9

Hej
Idag har jag gjort en massa tycker då jag.
Först vaknade jag ovanligt tidigt gick upp och åt frukost sen gick jag och duscha, efter det bad jag morsan fixa min slingor för vi har skolfoto på tisdag.
Efter det så hann min slingor nästan torka innan Anders ville att jag skulle komma till Pitholmsskolan och hänga med han en stund, så jag gick dit och var med han i någon timme tills min bror kom och hämta mej.
Sen så for vi och handla till imorron för då fyller pappa år.
Då jag kom hem satte jag mej en stund vid pappas dator för att fixa ett nytt schema till mej för mitt var så fult och tråkigt plus att det var sönder.
Efter att jag hade gjort det så gick jag och bakade den sista "kakan" till pappas kalas det vart norska chokladbollar gjord på norsk choklad.
Och nu sitter jag då här framför min egen dator med min lilla gumma i famnen.
Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva så jag slutar detta inlägg här.
Jag älskar dej Anders <3
11/9-11 dagen då det blev vi <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar