fredag 16 september 2011

15/9 och 16/9

Hej!
Vart ingen uppdatering igår på bloggen för jag hade som inte tid att blogga.
Då jag slutade skolan kom brorsan och mamma och hämtade upp mej på skolan för att sen fara till Öjebyn min söta katt Kålan följde också med mej till mormor.
Då jag hade varit där en stund gick jag ut på en fotorunda efter ett tag mötte jag Anders så då var jag med han i "några" timmar haha klockan vart ganska så mycket kan jag säga men det var verkligen inte meningen men tiden flög förbi för vi hade så mysigt tillsammans.
Då jag kom hem till mormor var hon ganska så orolig och mamma ringde mej under min lunch idag och skällde ut mej det var inte roligt.
Men jag gick då jallafall inte hem ensam igår kvälls Anders följde med mej ändå fram, han är jätte snäll <3
Kärlek på han <3
Under natten kunde jag inte sova så bra men min söta katt höll mej sällskap ända till 6 tiden då hon börja jamna i bas över hela lägenheten haha.
Så idag har jag varit trött typ hela dagen kan man väl säga.
Hade dator hela dagen så man vaknade då verkligen inte till och det stog helt still i hjärna hela dagen.
Under lunchen så gick jag, Rebecka och en som heter Lisa ut och åt på Viking det var väl roligt.
Sen dom sista media timmarna satt vi och kollade på Wall-E tills vi var tvungna att gå för att hinna med bussen hem.
Och nu har jag bara suttit här funderar på vad jag ska hitta på, tror jag ska gå en sväng ut sen med mormor eller ensam, ska nog gå och tända på graven och på minneslunden idag.
Igår då jag besökta graven vart jag så ledsen och nedstämd då jag gick därifrån jag vet inte vad som hände har aldrig förr känt så.
Ne nu ska jag gå och göra nått kanske vara social med mormor hehe.
Jaja!
Hej då!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar