onsdag 14 september 2011

14/9

Tjo!
Idag har det inte hänt så mycket i mitt liv haha.
På skolan hade jag jätte ont i halsen så jag kunde knappt prata det var lite tråkigt.
På lunchrasten var det som tråkigaste för alla prata och jag kunde inte vara med i samtalet hade för ont i halsen plus att jag knappt kunde äta det var verkligen tråkigt.
Efter skolan så tvinga mamma i mej två mackor och varm choklad då hon fick veta att jag inte hade ätit nått.
Sen då jag ätit lite gick jag in i tvrummet och slö kolla lite på tv innan jag somnade under filten med tv på och båda katterna på soffan!
Det är verkligen inte vanligt att dom kan dela på en soffa utan att någon måste flytta sej, men min söta Bamse katt ville ligga och sova nära matte så då fick han det.
Då jag log och sov kom brorsan från Skellefteå så han väckte mej haha.
Han sa att jag hade snarkat så att det hördes till Skellefteå (på skämt alltså).
Han åt hos oss också det var gode så roligt efter maten så gick jag och brorsan och la oss igen på soffan och bara snacka tills vi skulle fara till min kusin som fyller år.
Det var verkligen fullt hus hos dom men jag satt mest tyst eller så prata jag med brorsan, jag kände mej inte sådär jätte social.
Imorron ska man fara till Öjebyn och sova där till på söndag, ska vara med Anders imorron jallafall och på fredag.
Det kommer nog att bli roligt.
Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva så.
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar