söndag 4 september 2011

4/9

Hej
Idag har det varit en riktig rolig dag och kväll.
Under dagen så for jag,brorsan,mamma och otis till Öjebyn.
Innan vi for till Öjebyn så var jag ute på gården och gick med Otis.
Då dom hade varit och handlat åt mormor så for jag och brorsan till Grandagen.
Det var jätte roligt att gå på grandagen och träffa kossor och kalvarna igen som jag jobbat med för ett tag sen.
Det var då man kände att man ändå saknade att jobba med djuren.
Efter att vi kommit tillbaka så smsa min kompis Emelie.
Så jag for till konsum och vänta där tills hon kom och plocka upp mej sen så for vi och hälsade på Thomas.
Det var jätte roligt och vi hade jätte roligt tillsammans.
Efter ett tag så drog vi till Sunes där Thomas bjöd mej på mat, han är jätte snäll.
Sen så satt vi där ett tag alla tre innan vi drog vidare till en annan kompis som dom känner.
Kände mej lite liten och ensam men det är ju så klart jätte trevligt att få lära känna andra personer.
Jag och Emelie ska hitta på nått någon dag det kommer nog att bli roligt.
Det var min dag och kväll det.
Hej då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar