torsdag 11 augusti 2011

11/8

Hej!
Idag har jag inte gjort så mycket eller ja vi har varit inne i Umeå och gått på stan.
Jag köpte fyra st tröjor och en skoldagbok.
Sen så fick jag ett par nya skor av mamma och pappa när vi var och handla på Ica Maxi.
Att dom säljer skor i en mataffär det är lite konstigt =P
Igår så orkade jag inte sitta vid datan nått så det var ingen blogg uppdatering då.
Men igår så var vi hela dagen på Nolia igen sista dagen för oss att gå, jag köpte ett namnarmband och fick ett extra på köpet, det står "LL" på ena och på den andra står det "TD <3" först så hade jag satt ihop dom vilket jag ibland har på ett enda armband så det blir "LL <3 TD" (TD=Tim D).
Sen så tog jag en massa gratis saker så jag gjorde inte av med så mycket pengar igår på nolia.
Ikväll ska vi väl inte göra så mycket kanske börja plocka ihop lite smått för imorron så ska vi fara hem.
Jag kanske fotar det jag har köpt när jag kommer hem.
Men nu ska jag kolla på norskar och göra nått annat vet inte vad men jalla fall.
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar