söndag 7 augusti 2011

Kärlek

Jag kommer alltid att älska dej vad som än händer mellan oss.
Du kommer föralltid att finnas i mitt hjärta.
Jag vill alltid stå vid din sida.
Jag har en dröm om att en vacker dag få dela mitt liv med dej.
Du är den rätta för mej vi har samma intressen och sånt.
Du är lika vacker som en ängel för du är min ängel.
Jag hoppas att vi kommer att få många fina minnen tillsammans.
Jag hoppas att det alltid kommer att vara vi.
Den dagen jag träffar dej den dagen du för första gången kommer till Piteå, den dagen kommer vara den finaste dagen på länge.
Vi har alltid nått att prata om och jag älskar att höra dej snacka om dina små galna idéer och sånt.
Du är världens bästa kille <3
Jag älskar dej med hela mitt hjärta <3
I love you <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar