söndag 21 augusti 2011

21/8

Hej
Idag är det sista dagen i frihet sen börjar skolan om och man kan inte sova hur länga man vill.
Just nu så sitter jag hos mormor med pappa för dom andra har gått och handlat fast det verkar som att dom storhandlar för dom har inte kommit tillbaka än och dom gick för en halvtimme sen.
Fick bara sova till 11 idag fast jag var väl typ uppe redan klockan 9 men det är så skönt att bara ligga och dra sej.
Imorron kommer det bli jobbigt för då får jag inte sova länge eller ligga och dra mej då måste jag upp,
Då jag kommer hem så ska jag fixa min väska också måste jag duscha också har mamma lovat att fixa mina slingor igen.
Igår då vi for hem från stugan så tog vi en annan väg hem vilket kanske inte var så bra för det var ju crusing inne i stan så det var en ganska så fin bilkö mitt inne i stan och jag kan säga en sak det är inte ofta det är bilkö i Piteå det är väldigt sällan.
Men det var ganska så roligt att se på alla bilar som var och körde vissa var verkliga rishögar andra var ganska så fina ändå, vissa såg ut som rullande discotek.
Funderar på att kanske ta en promenad eller nått ensam det skulle vara ganska så skönt fast jag kanske måstee vänta tills dom andra kommer tillbaka.
Idag då vi for till Öjebyn så kidnappa jag pappas dator igen och nu har jag typ blivit kompis med den jag har till och med fått msn att funka på datorn det är lite roligt.
Men nu har jag inte så mycket mera att skriva om så.
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar