lördag 20 augusti 2011

20/8

Hej
Idag  bloggar jag från en liten dator inget har hänt med min dator det är bara de att jag inte orka ta med den idag när vi skulle fara till stugan.
Idag har jag kört pappas stora fyrhjuling för första gången på väldigt länge.
Det gick faktiskt väldigt bra.
Vi lever ju då jalla fall och det är ju bra, då vi kom hem så var fyrhjulingen väldigt lerig undra varför?
Jag körde mesta av tur men pappa fick köra någon gång.
Pappa har kommit på en jätte bra ide att jag ska ta skoterkort i vinter funderar seriöst på att göra det de skulle vara roligt.
Vi är ju som sagt i stugan just nu vi sitter och väntar på mörkret det kanske låter konstigt men pappa ville se hur hans fyr lyser så då följde jag och mamma med.
Orkade inte packa ner min laptop så jag fick låna pappas mini laptop men det funkar ändå.
Har inte så mycker mera att skriva om just nu så jag slutar här.
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar