torsdag 4 augusti 2011

Hemma!

Tjo!
Äntligen hemma från stugan då eller hur man nu ska säga det.
Igår satt jag knappt nått vid datan så det vart inget inlägg igår.
Igår så kom pappa med båten till stugan så då for vi ut och och åkte en sväng efter Piteälven.
Jag visste inte om att det var så grunt i Piteälven jag trodde att det skulle vara ganska så djupt.
Efter ett tag så vågade vi inte köra längre för det vart bara grundare och grundare så då vände vi tillbaka.
Sen så gjorde jag inte så mycket mera den dagen.
På kvällen trotsa vi myggen och gick ut och gå med Kålan en sväng innan hon vände och ville springa tillbaka med matte efter sej.
Det var jobbigt att springa efter en katt som går fortare än en själv med en massa mygg bakom sej.
Men jag överlevde fast jag har som sagt "några" myggbett på ben och armar, myggen typ älskade mej!
Idag så har jag inte gjort så mycket funderar på att dra ut och gå en sväng kanske.
Imorron ska vi typ till Öjebyn också in till stan för att göra några ärenden innan vi ska fara på måndag.
Också på lördag ska jag till Boden och köra/åka lite offroad det kommer att bli kul!
Denna gång ska jag köra det har jag bestämt mej för!
På söndag blir det väl att hämta husvagnen hos min kusin i Norrfjärden också ska vi väl packa och en massa skit.
Sen bär det av en vecka i Umeå hoppas väl på att det kommer bli roligt......
Men nu ska jag gå och göra nått istället för att bara sitta här!
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar