måndag 1 augusti 2011

1/8

Hej
Idag är det första måndagen i Augusti det känns tråkigt.
Vars har sommaren tagit vägen snart är det ju skola igen?
På sätt och vis längtar jag tills skolan börjar för då far Tim upp till Arjeplog så då kommer jag och han att träffas för det är bara några mil mellan Piteå och Arjeplog.
Det jobbigaste med att snart skolan börjar det är att jag kommer gå i samma klass som en jag verkligen hatar.
Dom enda gångerna man slipper han är på helgerna och loven.....
Men jaja nog snackat om det nu.
Idag har jag varit i stugan hela dagen och det är jag fortfarande, vi ska inte hem förens på onsdag/torsdag eller fredag.
På lördag så åker jag och pappa upp till Boden för att köra lite bil på Offroad träffen som ska vara då.
På måndagen så åker vi, jag,mamma,pappa och Kålan till Umeå för att vara där till på fredagen.
Men nu ska jag avsluta för jag och mamma ska ut och gå.
Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar