fredag 26 augusti 2011

26/8

Hej
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om min dag.
Jag börjar bli sjuk några dagar innan jag ska till Koskivaara inte lyckat.
Idag har vi haft dator hela dagen så det är inte hänt så mycket på skolan.
Första lektionerna höll vi på med någon saga som vi ska göra i PowerPoint jag valde Bockarna Bruse.
Dom andra lektionera fixa jag och rebecka först våra bilder sen så satt vi mest och surra med Sita och hjäpte henne lite.
Sen så fick vi sluta då fick jag sitta och vänta på pappa som skulle hämta mej men då kunde jag sitta och prata lite med Rebecka och Sita.
Under lunchen så gick jag,rebecka och tre st från ett/tvåan och åt på Viking, åt en kycklingsallad som jag längtat efter hela sommaren.
Jag sitter just nu och kollar på nått konstigt program som heter tre mil norr om Molko, verkligen konstigt program.
Efter middagen så kom brorsan och hjälpte pappa att vända stomen till sjöbodan det var lite spännande att se på.
Nä nu känner jag att jag inte kan skriva mer så.
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar