fredag 5 augusti 2011

5/8

Tjo!
Idag har jag inte gjort så mycket.
Vaknade ovanligt tidigt ändå eller ja jag vakna kring tio.
Efter jag ätit lite frukost for vi ner till stan för att handla lite nödvändigt till måndag då vi far.
Också var vi och handla lite mat.
Typ sen efter det gjorde jag inte så mycket har suttit vid datan och renskrivit en massa små texter som jag skrivit som man kanske har sett på min blogg där mina små texter kommer att dyka upp, det är första gången som någon får läsa dessa små texter som jag länge har haft i en bok som jag fortfarande håller på att fylla med små texter om saker och ting.
Också tvinga morsan med mej ut på en promenad fast jag måste typ börja gå mera, för min kondis är verkligen dålig!
Då vi hade ätit middag så for vi ut på en tur med bilen till Renöhamn först och kolla där dom har börjat bygga sjöbodar.
Efter det så for vi en runda genom stan och kolla lite, sen kom pappa på den konstigaste idén som var att fara upp på Valls med bilen, visst roligt om man älskar höjder men nej inte roligt om man är höjdrädd, upp går bra men inte ner!
Jag trodde jag skulle dö när vi skulle ner det var läskigt fast jag har varit med om värre saker.
Imorron kommer jag nog att få lite adrenalin för då ska vi till Boden och köra offroad det kommer bli kul, måste snacka med farsan om någon körning kring den 20/8 jalla fall någon lite tur med typ bilarna och torulf så att Tim får vara med om roliga saker också.
Också har vi varit till Jävre idag och ätit glass haha.
Har gjort ganska så mycket ändå fast än det känns som att jag mest har suttit vid datan haha.
Men nu ska jag gå det är snart dags att sova för sånna som ska upp tidigt och fara till Boden på Offroad.
Så hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar