tisdag 9 augusti 2011

9/8

Hej
Idag har vi varit en dag i Umeå/Vännäs nu.
Imorse vaknade jag väldigt tidigt av att ett barn skrek i nått av dom andra husvagnarna bredvid.
Det är de som är nackdelen med att bo i husvagn om man inte trivs med att ha grannar nära inpå.
Jag har redan börjat tröttna på att man inte har någonstans att ta vägen om man vill typ snacka ostört i tele eller nått sånt.
Idag har vi varit på Nolia hela dagen då vi kom in till själva Umeå så var det en ganska så fin bilkö i två st filer haha jag trodde vi skulle få stå där till imorron, bara för att det var många som skulle in till Nolia.
Men väl inne på området så var det ganska så roligt.
Hittade täckbyxor,en lampa,armband också fick jag pappa att köpa en vinter "skoter" jacka.
Sen då vi kom tillbaka till husvagnen så somna vi på direkten.
Efter att vi ätit så for vi till tv mast också for runt Vännäs och Vännäsby.
Just nu så snackar med Tim han kanske kommer helgen innan skolan börjar.
Men nu har jag inte så mycket mer att skriva så.
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar