onsdag 17 augusti 2011

17/8

Hej!
Idag har jag verkligen inte gjort mycket.
Har som haft en sängdag om man säger så och nej jag är inte sjuk bara allmänt lat.
Imorron ska jag vakna tidigt för jag ska baka =D
Imorse hade jag lust att baka men då var klockan ganska så mycket och då jag satt och åt frukost så hörde jag på radion att det skulle regna väldigt mycket imorron så då kom jag fram till att jag bakar imorron istället.
Jag ska vara duktig och baka morotskaka ^_^
Idag har jag som sagt inte gjort mycket har suttit i min säng och glott på tv och glott på datan medans jag lyssnar på musik i mina fina hello kitty hörlurar.
Spotify är väldigt dåligt nu för tiden för det är typ reklam hela tiden....
Fick veta nyss att min bästa vän Rebecka kommer att flytta upp igen och börja i min klass på måndag det kommer att bli roligt.
Men nu har jag inte så mycket mera att skriva om för idag.
Skriver kanske nått mer inlägg idag också.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar