tisdag 2 augusti 2011

Dag 10: Planer för sommaren.

Planer för sommaren.
Ja som sagt nu börjar denna sommar leda mot sitt slut så jag har inga planer.
Hade som inga planer heller innan sommaren börja så.
Och vad har hänt denna sommar?
Jag har sommarjobbat tre underbara veckor men världens bästa folk.
Har varit på brölopp.
Har fått uppleva sorg då min moster dog en dag innan jag fyllde år.
Har fyllt 18år.
Har varit på begravning.
Har varit väldigt ensam hela sommaren har som inte haft någon att vara med.
Har varit hemma alldeles för mycket!
Just nu sitter jag i stugan och ska vara här till fredag eller torsdag.
Nästa vecka drar vi till Umeå en hel vecka.
Sen så börjar skolan närma sej.
Men helgen innan skolan börjar ska jag träffa Tim.
Det vad som har hänt denna sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar