söndag 7 augusti 2011

7/8

Tjo!
Idag hade jag min sista sovmorgon för om två veckor så börjar skola om så nu blir det inte sovmorgon till 12 nå mer....
Idag har vi hämtat husvagnen som vi ska låna i en vecka och fara till Umeå med.
Blir väl två dagar på Nolia och sen så blir det väl någon utflykt någonstans också.
Imorron kanske vi ska gå på stan då vi kommer dit fast jag ska försöka att inte spendera så mycket pengar, vill ha lite kvar jalla fall, men min lön har faktiskt hållt hela sommaren men jag har ju pappa med mej så "Pappa betalar" haha....
Just nu så sitter en trött Linnea med en ännu tröttare katt i famnen som ligger och sover.
Ikväll måste jag packa ner datan så att jag inte glömmer han.
Idag så kom brorsan förbi också med fika bilen så då fick vi lite fika med oss kan ju vara bra att ha =)
Idag när vi var hos min kusin som äger husvagnen så träffade jag Axa som är deras hund valp gud vad söt hon är jag gillar dom där hundarna för dom har två st Axa och Mina, Axa är som alla hund valpar väldigt glad alltså medans Mina är mera lung men också trevlig.
Ne men nu känner jag att jag inte har så mycket mera att skriva om så jag slutar här.
Hej då.

Bild 1. Min ögonsten Kålan <3
Bild 2. Söta lilla Axa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar